lunes, 19 de mayo de 2014

Cañeteren hezkuntza teoria "iraultzaile"





Zaialagoa da emakume batekin eztabaidatzea? Zergatik? Ez al dakigu emakumeok gure argudioak erabiltzen? Ala argudiorik ez dugu?

Kontsiderazio hutsa Cañete jaunarena, dena egin zuen, ez azaleratzeko ez dituen pentsamendu matxistak. Bera matxista? Bai, zera…
Suposatzen dut teoria horri jarraituz oso zaila dela haur batekin eztabaidatzea, hobe da beti irabazten uztea, mugak ez jartzea,  gaixua ohartu ez dadin ez dela mailara iristen. Ekitatea, berdintasuna, inklusibotasuna, bahh  hezkuntza teoria zaharrak dira.
Cañeteren teoria berri honekin hasi naiz ulertzen hezkuntza segregatua.  Irakasleontzat oso zaila izanen da dakitena transmititzea, akaso mutilekin posible da, matxoteak ez dira gutxiago sentituko, baina neskatoek…ez dute ulertuko, ez dute gaitasun nahikorik beraien gutxiagotasuna onartzeko. Txikitan etxean amatxoek irakatsiko diete “zerbait “beraien seme alabei gero eskolak bukatu ahal izateko doktrinamendu lana, eta behin eskolan hobe banatzea,bai.  Neskak ez ohartzeko ez direla heltzen mutilen mailetara eta mutilek konplexurik gabe garatuko dute bere inteligentzia gorena.


Cañeteren teoria, bere miseria propioak estaltzeko ona, baina …  kurioso bada ere gure ikastetxeetan, anitzetan, neskek lortzen dituzte emaitza hobeak. "Kontsiderazioaz" irakasleok oparitutakoak, zalantzarik ez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores